sobota, 16 lipca 2022

Pamiątka Chrztu na tamborku.

 Witajcie. Przychodzę do Was z projektem, który powstał jako Pamiątka Chrztu Świętego dla dziewczynki. 

Na drewnianym tamborku o średnicy 13 cm, stworzyłam kompozycję jak na kartce, na tylnej ściance znajdują się życzenia. 

Tamborek ozdobiłam papierami od Lemon Craft z kolekcji Waiting For You. Zembossowane na biało tekturki, do tego szydełkowa sukieneczka od Magdaleny Nowickiej, wstążka Old Fashion Ribbon. tamborek zapakowałam w pudełko z przezroczystym wieczkiem od Goat Box 








Tamborek posyłam na wyzwanie;


Wyzwanie #79 Praca dla dziecka




Pozdrawiam
Hania. 

2 komentarze:

  1. Piękna Pamiątka. Tamborek i kwiatuszki dodają uroku ! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...