czwartek, 28 lipca 2022

Tamborek na 10 rocznicę ślubu.

 Hej, hej. Dziś przychodzę z tamborkiem na 10 rocznicę ślubu, z dużą ilością listków, kwiatów i motywem serc. 

Tamborek ozdobiłam papierami Paper Heaven Papers z kolekcji Złota Dama, dodałam kwiaty z papieru akwarelowego, tekturkowe serduszka oraz napis, koronki, scrapki, kuleczki 3D,  a także wstążki Old Fashion Ribbon. Tamborek zapakowałam w pudełko z przezroczystym wieczkiem od Goat Box. 







Tamborek posyłam n awyzwanie;


LIŚCIASTY LIPIEC


Pozdrawiam
Hania. 

1 komentarz:

  1. Piękny tamborek, będzie wspaniałą pamiątką. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Heaven. :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...